阳光 yáng guāng

Sunshine in Guangzhou

Cremes

Posted by marinayang a Agost 23, 2007

pict0030.jpg

Poc abans de venir cap aquí, vaig anar a un fantàstic casament.
El treball m’havia impedit anar a la platja o estar en una terrasseta prenent el sol, així que vaig haver de recórrer a una crema bronzejadora.

Em vaig presentar al casament, amb un modelet, complements i pentinat (sota els atents i savis consells de la meva mare i la meva àvia) i el meu nou bronzejat. Tot va anar perfecte i tothom em va exhaltar el meu fantàstic “moreno” i com n’estava de guapa aquell dia.
Ara ja fa uns mesos de tot això…
La feina a la Xina i aquest coi de sol que mai no apareix m’han fet perdre el bronzejat, i la xafogor no facilita que et vingui de gust afegir-te cremes al cos.
De totes maneres, ja fa dies que vaig visitant botigues de cosmètics per veure què hi tenen… La majoria de productes són els mateixos però pel que fa a la categoria de “cremes per canviar el color de la pell, només n’hi ha d’un tipus: per tornar-se blanca!!!! Ho dic en femení expressament, perquè sembla que això és una cosa només de dones i noies. Als anuncis a la tele xinesa surten totes amb un blanc que ni els guiris de Barcelona abans de tornar-se gamba. En canvi, ells no passa res…

Fa gràcia, al Mediterrani tots obsessionats per bronzejar-nos i aquí per emblanquir-se.

Deixa un comentari