阳光 yáng guāng

Sunshine in Guangzhou

Ja és Nadal a Guangzhou

Posted by marinayang a Desembre 13, 2007

Com a bona urbanita que sóc, sempre m’he guiat pels aparadors per saber els canvis d’estació.
Aquí a Guangzhou estic un pèl despistada perquè encara que sigui desembre, només em poso una jaqueteta a les nits i la meitat de les vegades em fa nosa! Fins i tot puc presumir de menjar paella en ple mes de Desembre torrant-me al sol!!!!
Però em puc seguir guiant pels canvis de la ciutat: Ara Guangzhou es prepara pel Nadal. En realitat no saben ben bé de què va, però per si de cas, ens han omplert els edificis de tot el que tingui a veure amb el Nadal.
Teniu unes quantes fotos aquí
I la cançó d’avui la trobareu si cliqueu la pista:
higher than the sun
you shoot me from a gun
I need you to elevate me here

Deixa un comentari