阳光 yáng guāng

Sunshine in Guangzhou

la part final del Banc

Posted by marinayang a Desembre 3, 2007

Voleu saber com va acabar la part del Banc??
Doncs resulta que tres dies després em van trucar per comprovar les dades. Havien confós el nom del titular amb l’adreça. Ja deia jo que el formulari no l’entenien ni ells…

Una setmana després, els de Barcelona em diuen que no han rebut els diners.Torno a anar al Banc i la conversa que tinc és la següent:
-Where is the money?
-We already sent it.
-And Where is it now?
-No idea.
Em quedo en blanc i marxo del banc al·lucinada.

Per la tarda parlo amb Barcelona i decideixen trucar al Banc d’allà. Resulta que tenen els diners des de fa tres dies i que per problemes burocràtics no els havien ingressats. Els hi cau una bronca de ca l’ample i jo em disculpo telepàticament amb tots els xinesos per haver malpensat d’ells.En el fons els bancs són bancs aquí i a la Xina Popular!!!

Deixa un comentari

«