阳光 yáng guāng

Sunshine in Guangzhou

ikea

Posted by marinayang a Novembre 28, 2007

Els mobles de l’oficina els he encarregat a una empresa de la ciutat, situada al mateix edifici on tinc la meva oficina.

Igual que l’ETI, vaig estar temptada de recórrer a IKEA, però no volia caure en el recurs fácil… a part que em semblava d’allò més descabellat: una oficina de Barcelona, amb mobles suecs situada a la Xina.

p1010074.jpg

A més a més, aquí IKEA no ofereix un preu assequible per als xinesos, tot i que és una bona opció per tots aquells que es moren per tenir coses occidentals.

Malgrat tot, he de reconèixer que IKEA té els seus punts bons: a mi em va salvar de la desesperació de no trobar cafeteres!!! Tot i que en canvi no hi vaig trobar pinces per girar la carn (vaig acabar comprant-les a una botiga de Hong Kong…). Realment la Xina és un país de contrastos…

Another sunny day

Una resposta to “ikea”

  1. Hola Marina!!! Molt be el bloc!!! La veritat és que ha de ser tota una aventura muntar un despatx a la Xina. T’he linkat al meu bloc personal. A més en tinc un bloc només de política i un altre d’esports i motor…Però bé, com els tres son de blogspot, un cop feta la plantilla, desprès és com tenir un, però amb els continguts millor repartits per temes.

    Petons,

    Toni.

Deixa un comentari