阳光 yáng guāng

Sunshine in Guangzhou

De tornada

Posted by marinayang a Desembre 18, 2007

Poca cosa tinc a explicar-vos aquesta setmana.
Tinc el cap més aviat a Barcelona que no pas a Guangzhou.
Estic de tornada i demà ja agafo l’avió!!!!
Tornaré a escriure quan acabin les vacances.
Així que BON NADAL, BONES FESTES I FELIÇ 2008!!!!
Acabo la temporada com la vaig inaugurar
amb el Good day Sunshine de The Beatles.

3 Respostes to “De tornada”

  1. enric said

    buenu, benvinguda a casa teva doncs! Semblava impossible aguantar quan vas marxar i ja portes mig any, culleres! ens veiem a aquesta teva terra.

  2. mai9 said

    ei, benvinguda a Barcelona. Ha canviat poca cosa, han posat bicings una mica per tot arreu i poca cosa més.

  3. jesus said

    se que es tard i has vingut a bcn,pero fins avui no hi entrat en el teu blog,m´agrada.
    si em donas permis t´incloure en el meu crec que pot interesar a la gent que conec.Cuand he llegitlo de Camboja me recordat del meu viatge i et puc dir que segueix sent el millor record que tinc de tot lo visitat be fins aviat i past-ho be jesus

Deixa un comentari